dinsdag 17 oktober 2017

4e Reminder





Hallo allemaal.

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Ans Schuurman , ben getrouwd met Bert
en we hebben 3 kinderen en 2 kleinkinderen.
Kaarten maken is al jaren een hobby van mij, eerst waren het 3D kaarten
maar de laatste jaren scrapkaarten met stempels of digi's.
Het inkleuren hiervan vind ik een leuke en ontspannen bezigheid.
Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Vandaag heb ik een reminder kaartje voor de Halloween challenge.



De leuke digi "Little witch Emma" is van onze sponsor Paper Nest Dolls,
ik heb deze ingekleurd met Derwent coloursoft en Faber Castell polychromos.
De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de sneeuwbolmal van DDBD.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design (lantaarnpaal), 
Yvonne Creations (Kleine spinnenweb en pompoenen), X-cut (spookje)
en Ali (grote web met spin, vogeltjes en de letters).

Onze sponsoren van deze maand zijn:


en



Doen jullie allemaal weer mee?

Groetjes Ans





Geen opmerkingen:

Een reactie posten