donderdag 1 juni 2017

Challenge #11 Bloemen Winnaars #10


Beste volgers,

Ons nieuwe thema voor de maand Juni is Bloemen.

Ik heb gebruik gemaakt van de digi
Flower Cart Avery

Ik heb deze ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden.
Wil je meer weten kijk dan even op mijn blog.
http://ilonashobbyshop.blogspot.nl/




We worden deze maand weer gesponsord door

 
en
Jullie hebben tot 26 juni 2017 17:00u de tijd om je creatie in te zenden.
We kiezen weer random onze winnaar.
De winnaar mag 3 digi's uitkiezen op de site van The Paper Nest Dolls 
 
En dan nu de winnaars van de afgelopen challenge..



Weer is er een maand voorbij. Er zaten weer leuke en mooie inzendingen tussen.
Wel wil ik jullie nog een keer melden dat je echt een zelf ingekleurde stempel/digi dient te
gebruiken en de kaart ook met het thema te maken moet hebben.
Er waren toch weer een paar inzendingen die daar niet aan voldeden en zullen dan ook
uitgesloten worden van de prijzen.

Onze winnaar heeft de computer random uitgekozen en ze was ook nog eens een
van de favorieten van ons design team.  
 
 
Onze winnaar is geworden
 
 

 

Krista  
 
 

 
 
 
 
 
Hester  

 
 

Krista  
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Allemaal gefeliciteerd met jullie prijs.

Krista wil je binnen 14 dagen contact met mij opnemen via creachickys@gmail.com
om je prijs te kunnen innen.
 
Alle andere winnaars kunnen hun badge op de pagina van de badges weghalen.
We hopen dat jullie weer gezellig met onze nieuwe challenge meedoen!!
 
We kijken weer uit naar jullie inzendingen.


Creatieve groetjes Ilona



 

6 opmerkingen:

  1. Thanks so much for choosing my card!!! I have the badge proudly displayed on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow top 3. Dank jullie wel. Maakt mijn dag weer goed.
    Andere dames gefeliciteerd.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow top 3. Dank jullie wel. Maakt mijn dag weer goed.
    Andere dames gefeliciteerd.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty and wonderful DT inspirations!!!

    Hugs
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#6 – Beginning of the summer (let the sun shine)
    *DT* Die Sketchtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. There is no linky. It says the widget is not allowed in this website so here is my card

    http://twisted-witch.blogspot.co.uk/2017/06/ccm-191-here-comes-summer.html

    Lin xx

    BeantwoordenVerwijderen