dinsdag 21 februari 2017

5e reminder challenge #7

Vandaag mijn reminder  voor onze februari challenge  bloemen op Creachicky’s.


Onze sponsors deze maand zijn


  
Mijn stempelafdruk van Vilda heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Mijn spulletjes komen grotendeels weg bij Ilona’s hobbyshop.
Het papier is van de Action en de stans op de achtergrond is van Marianne Design 
en de bloemetjes van craft emotions.

Ik hoop dat ik jullie weer gaan meedoen met deze challenge
en dat ik je een beetje heb geïnspireerd met dit kaartje.


We zullen deze keer met de Random een winnaar kiezen.
Zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.
De Gastdesigner en ook de Top3 zal door het DT-Team worden gekozen.

Met onze Challenge kun je nog meedoen tot 28 februari tot 17.00 uur.
Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel, minimaal 1 anders doe je niet mee!



Greetzzz Miriam



Geen opmerkingen:

Een reactie posten