woensdag 5 oktober 2016

1e reminder challenge #3 - Anything goes





Hallo lieve mensen,
ik kom jullie vandaag even herinneren aan onze lopende challenge van oktober.
Het thema kan haast niet makkelijker deze keer, want dat is Anything goes ofwel ALLES MAG!!!!

Maar wel met een ingekleurde stempel uiteraard, digitaal of met de hand gestempeld, dat maakt niet uit.
Ik heb een stempel van onze sponsor Bugaboo uitgekozen, waar ik eens lekker een echte meidenkaart van kon maken. Het is de stempel Fancy Dibi en als je geïnteresseerd bent, dan kun je deze stempel HIER kopen.  
Ik heb er deze easelkaart van gemaakt:

De stempel is ingekleurd met Distress inkt. Daarna heb ik hem uitgesneden met een mal van Whimsy Stamps waarmee een stiksel meekomt. Ik vind dat altijd een leuk effect geven. 
De kaart en het daarop gematte papier heb ik met de distresser bewerkt en vervolgens beïnkt met Vintage Photo van Distress inkt.
Daarna een doily opgeplakt met daarop de stempel die zelf ook weer op een stukje roze designpapier is gemat. Een mooi roze lint met roosjes eronder en hier en dan waar pareltjes.

Als kers op de taart twee flinke bloementoeven van allerlei bloemen en bladeren.
Ik heb dat ik hiermee wat inspiratie aan jullie heb kunnen geven.
lieve groetjes

Jolanda
Wanneer je mee wilt doen dan kan dat tot en met 29 oktober om 17.00 uur.
Plaat de link van je blogbericht met je kaart dan hieronder bij "Add your link".
Ik ben reuze benieuwd naar jullie inzendingen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten