donderdag 1 september 2016

Challenge # 2

Hallo allemaal, hier zijn we weer terug met Challenge # 2
Allereerst lees even de regels boven aan het challenge blog.
De challenge loopt nog tot 29 September 17:00 

Het thema voor deze maand is HALLOWEEN.
Gebruik wel een stempel.......


Dit keer worden we gesponsord door:

Bugaboo Stamps






en

Doe@Ding





Ik laat jullie vandaag mijn inspiratie kaartje zien.
Ik heb dit schattige stempeltje gebruikt 

Deze super schattige Halloween Princess heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Het design papier is van Michelle R Designs.
De tekst en vleermuis zijn van de Silhoutte shop. 

Ik hoop dat  jullie geinspireerd raken door mijn kaartje.
En dat jullie gezellig mee gaan doen !!







 Jullie kunnen je kaartje weer uploaden in de Inlinkz.
En dames houd het thema in de gaten Halloween en gebruik een stempel.

Creatieve groetjes Ilonka





Geen opmerkingen:

Een reactie posten