maandag 1 augustus 2016

Challenge # 1

Hallo allemaal,

Daar zijn we dan, eindelijk is het zover.
We gaan van start met onze 1e challenge.
Hoe spannend is dit !!
We hebben er allemaal reuze zin in !!!


Wat zijn de huisregels :



* Je moet een volger zijn van dit blog om mee te doen.

* Er moet een stempelafdruk gebruikt worden.
* Je mag je stempel in kleuren met:

   Zig clean color, Distress inkt, Derwent pencils, Faber castell pencils en Aquarel potloden Copics etc.


* Het challenge blog heeft een maandelijkse challenge uitdaging.

- Bv. met een thema, kleur etc.


* Waar je drie kaartjes per maand mag plaatsen. 


* Je mag alles plaatsen een kaartje, een project. 
   Plaatst je een creatie op het challenge blog geef dan ook je link naar je creaties.
* Je kaartje mag niet ouder zijn dan een week.


Onze sponsor is Beccy,s place.
De winnaar mag in Beccy,s place een digitale set uitzoeken.
Hoe leuk is dat ??

Thank you so much Beccy for your sponsorship.





Wij doen het als volgt. Elke paar dagen zal een van de dt- sters langskomen met haar inspiratie kaartje.



Het thema is gebruik: bloemen en lint.


Ilonka  mag vandaag het eerste kaartje plaatsen.
Ik heb gekozen voor deze grappige digi.
Dans lessen

Daarbij heb ik de balletschoentjes gebruikt die je kunt vinden in de Silhoutte shop.
Het label met de tekst Just for you is van Marianne design Nr- R1352

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mn kaartje.







Nu zijn we erg nieuwsgierig naar jullie inzendingen.
Doen jullie allemaal gezellig mee. Upload je kaartje in de Inlinkz.
De sluitingsdatum is 29 Augustus  om 17.00


Groetjes Het dt team.



3 opmerkingen:

  1. een nieuwe challenge blog.. dat is waar ook. is een beetje langs me heen gegaan..sorry. maar dit bericht gelezen hoor! en ik ga zeker mee doen.. leuk! mooi kaartje ilonka.. en zo te zien een leuk DT team. groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda dank je wel voor je leuke reactie. Wij kijken uit naar je kaartje hoor. En suces met het maken van je kaartje.

      XXX Ilonka DT

      Verwijderen
  2. Super leuk een nieuw challengeblog en met een super leuke uitdaging. Maar ik denk dat de sluitingsdatum 29 augustus moet zijn??? ......ach denk maar zo is nog allemaal nieuwegheid. Ik wens jullie heel veel succes met jullie blog en ga zeker mee doen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen